ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว
หรือ
ปริญญาตรี
ชาย
full-time
1. Thai National only
2. Bachelor's degree in Hospitality Management or related field
3. Good command of English
4. Knowledge of MS Office, POS & email
5. Training and coaching skills
6. Enthusiastic about training, managing and motivating team
7. Minimum 5 years of F & B experience and at least 2-3 years in managerial position
-Manage all F&B and day-to-day operations within budgeted guidelines and to the highest standards
-Preserve excellent levels of internal and external customer service
-Design exceptional menus, promotions, purchase goods and continuously make necessary improvements
-Identify customers needs and respond proactively to all of their concerns
-Lead F&B team by attracting, training and appraising talented personnel
-Comply with all health and safety regulations
-Report on management regarding sales results and productivity
สวัสดิการ Benefits
1.เงินค่าบริการ (Service Charge)
2.โบนัส
3.ปรับเงินเดือนประจำปี
4.อาหาร 2 มื้อต่อวัน
5.เครื่องแบบพนักงาน พร้อมซักรีด
6.วันหยุดนักขัตฤกษ์
7.วันหยุดพักผ่อนประจำปี
8.ลาคลอดได้ 98 วัน (ตามกฏหมายกำหนด)
9.ลากิจได้ 7 วันทำงาน
10. ลาเนื่องจากบุคคลในครอบครัวเสียชีวิตได้ 4 วันทำงานโดยไม่หักค่าใช้จ่าย
11.ลาอุปสมบทหรือลาประกอบพิธีฮัจย์ 15 วันทำงาน
12.ตรวจสุขภาพประจำปี
13.เงินกองทุนสำรองเลี้ยงชีพ
14.ประกันชีวิตหมู่และประกันสุขภาพ
15.กิจกรรมวันเกิดพนักงานประจำเดือน พร้อมของขวัญวันเกิด
16. งานเลี้ยงสังสรรค์ประจำปี
17.กิจกรรมนอกสถานที่
18.พนักงานดีเด่นประจำเดือนและประจำปี
19.เงินช่วยเหลือบุคคลในครอบครัวเสียชีวิต
20.เงินช่วยเหลือกรณีประสบภัยธรรมชาติ
21.เงินช่วยเหลือกรณีคลอดบุตร
22.เงินช่วยเหลือกรณีทำฟัน
23.เงินกู้ยืมฉุกเฉิน โดย ไม่มีดอกเบี้ย
24.สิทธิพักโรงแรมในเครือราคาพนักงาน
Bandara Suites Silom, Bangkok
75/1 Saladaeng Road, Silom, Bangrak, Bangkok 10500 http://www.bandarabangkok.com